یاسیاس، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

یاس

شروع سال تحصیلی جدید

1392/7/6 20:37
نویسنده : یاس
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم . من امسال رفتم کلاس سوم دبستان . اسم معلمم خانم نظامی است.

خانم خوبیه و من دوستش دارم.

روز اول مدرسه من با مادرم صبح رفتیم مدرسه . مادرم برام سرویس گرفت و از فردای اون روز من با سرویس میرم .امروز کتابامون رو بهمون دادن .

روز دوم  مهر که رفتم مدرسه زنگ تفریح  دستم لای در بود و دوستم متوجه نشد در رو بست و انگشتام لای در رفت . خیلی دردم گرفت . وقتی اومدم خونه چون انگشتام ورم کرده بود پدرم منو برد بیمارستان پیش خاله فرهت . از انگشتام عکس گرفتن و گفتن نشکسته فقط ضربه دیده .

همون روز خانم معلممون به ما ریاضی گفت بنویسید. از عدد یک تا عدد صد به عدد و حروف .

امروز که روز شنبه بود امتحان ریاضی از کتاب کلاس دوم دبستان داشتیم . من امتحانم رو خوب دادم.

دوباره می آم و اتفاقایی که تو مدرسه افتاده براتون می گم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمو امیر
8 مهر 92 18:51
سلام یاسی جون؛سال جدید تحیلی رو بهت تبریک میگم.الان دستت چطوره؟بهتر شده؟تو اولین فرصت دست اونیکه این بلا رو سرت آورد لای در بذار تا بفهمه چه عذابیه!اگه نشد دست بابا علی رو بذار تا دفعه دیگه فرق کچل و کم مورو بفهمه!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس می باشد